מעי דליף

מהו מעי דליף?

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

מהו מעי דליף, כיצד תדעו האם המעי שלכם דליף? ומה הקשר בינו לבין מחלות אוטואימוניות?  חשוב לומר שמעי דליף הוא מושג מהרפואה המשלימה ואינו מקובל על ידי רופאים קונבנציונליים.

על פי התאוריה אנשים מסויימים שרגישים למזונות כגון לקטוז, גלוטן סויה וכדומה , מפתחים בעיה במעי בה מתרחבים המרווחים של רקמת המעי שלהם . רקמת המעי היא כמו מסננת שדרכה עוברים חומרים מזינים מהמזון אל רקמות הגוף שלנו.

אך לעיתים , חלק מהמזון אינו מעוכל כהלכה ולכן חלקיקים ממנו שלא אמורים לדלוף החוצה , אל מחזור הדם , דולפים ומגיעים אל הדם אל הרקמות .
הגוף אינו מזהה את החלקיקים הבלתי מעוכלים האלה ואז תוקף אותם. המתקפה עליהם היא בעצם מצב אוטואימוני בו הגוף תוקף את עצמו
ומוביל למחלות אוטואימוניות כגון פיברומיאלגיה, פסוריאזיס, אסתמה של העור, אסתמה, קרוהן קוליטיס, מחלת האשימוטו ועוד שלל מתנות שכאלה.

חלק מהמצבים הללו ישתפרו אם נסיר מהתזונה שלנו את החשודים המיידיים שהם: מוצרי חלב, גלוטן ( ודגנים בכלל) וסויה.עכשיו זה השלב שרוב המטופלים שלי יגידו שזה לא ניתן לביצוע. ואז אני אפנה אותם לכמה מתכונים שהעליתי בערוץ היוטיוב שלי. לינק בסוף הפוסט. כדי שיחזור להם הצבע לפנים :))

על מנת לראות שיפור בתסמינים של מחלות אוטואימוניות יש צורך להימנע מהמרכיבים התזונתיים שציינתי לתקופה של יותר מחצי שנה. יכולה לומר לכם בכנות , שזה ישנה את החיים שלכם לטובה, מנסיון, ושלא תשארו מסכנים ורעבים.

לסיכום

אין לכם כמעט דרך לברר האם המרכיבים שציינתי ( חלב גלוטן סויה) אשמים במצב שלכם. מצד שני אין גם ממש פתרון אמית וריפוי ברפואה הקונוונציונאלית למצבים אוטואימוניים. הבדיקות הקיימות אינן בסל הבריאות למי שמצבו תת קליני ורופא לא יאשר לכם מימון של קופ"ח לביצוע הבדיקה.
אם תרצו להיבדק באופן פרטי תשלמו אלפי שקלים. הדרך היחידה לבדוק היא להוריד לחלוטין לחצי שנה ומעלה את הרכיבים החשודים ולראות מה קורה

ולאחר שאמרתי את כל זה , צאו לדרך מאחלת לכם הצלחה בשיפור בריאותכם.

למעבר לערוץ היוטיוב  לחץ כאן

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
חורף
אורח חיים בריא
אירית ברקן

צמחי מרפא לחורף

החורף והגשם לא ממש הגיעו אבל מי שמתייצב ממש בזמן הן מחלות החורף –  הוירוסים והשפעת. כאן המקום להזכיר לכן/ם שיש פתרונות מצויינים לטיפול במחלות חורף ברפואת

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר