קורס היכרות למטפלים עם תרפיית ההתמקדות/פוקוסינג

מנחה\ הפקה:

איילת יונה מאירי

על ההתמקדות

תרפיית ההתמקדות עוזרת  למטופל להתחבר אל מודעות עמוקה ולחוכמתו של הגוף. היא התפתחה ע"י יוג'ין גנדלין שהיה פילוסוף ופסיכולוג בשנות ה 60. לאחר  מחקר שעשה ביחד עם ד"ר קרל רוג'רס, פסיכולוג. הם חקרו את הגורמים שמאפשרים לאנשים לעשות שינויים מרחיקי לכת בעקבות תהליכי טיפול. מתוך ניתוח של מאות שעות טיפול הם גילו שאנשים אשר היו מחוברים לתחושות הגוף בזמן שדיברו הם אלו שעשו צעדים משמעותיים של שינוי.

מרילין פרגוסון ,סופרת אמריקאית, כותבת בסיפרו של ג'נדלין, על תהליך ההתמקדות: "התהליך עורר אצלי תובנה אישית מדהימה, מיזוג פתאומי של ידיעה שכלית ו "תחושת בטן". תפנית זו שחררה בי מתח שלא הייתי מודעת לו אלא במעומעם. באופן מוזר חשתי עצמי קלילה, משוחררת ומלאת שמחה, כאילו הוסרה מעליי מעמסה נושנה. התפנית המורגשת ציינה את קצה של "התקפת" מיגרנות, שהייתי נתונה בה במשך שנה."

על הקורס

הקורס הינו קורס היכרות עם ההתמקדות . הוא תיאורטי ובעיקר חוויתי ,מיועד למטפלי גוף אשר רוצים להכיר את הכלי ולפתוח למטופלים שלהם פתח לתהליך ריפוי משמעותי  ולהחיל אותו גם על עצמם.

הקורס בן 4 מפגשים .כל מפגש משך 3 שעות.

מיועד למטפלי גוף באשר הם, מטפלים ברפואה סינית ,מטפלים בטכניקות מגע, נטורופתים , רפלקסולוגים ,הומאופטיים ומטפלי פרחי באך. במהלך הקורס ינתן רקע, ילמדו כל השלבים של ההתמקדות באופן תיאורטי ומעשי.

 

איילת מאירי

מטפלת ברפואה סינית משנת 2005. במהלך עבודתי נתקלת  בתכנים הריגשיים שעולים בטיפול ומבינה כי הם מהותיים לריפוי שורשי ועמוק. יש בי  הידיעה כי הנכחה שלהם והבאתם אל המודעות בקליניקה ,בעודם חיים ונושמים על פני השטח בכאן ועכשיו, הם תחילתו של תהליך שיחרור ריגשי ,המאפשר טיפול שלם ומשמעותי. סיימתי לימודי פסיכותרפיה גופנית בשנת 2013  ולימודי התמקדות במסלול הסמכה אצל ליאורה בר נתן. מטפלת בקליניקה הפרטית שלי בבעיות פיסיות וריגשיות ונותנת מענה מלא וכולל באמצעות הרפואה הסינית ותרפיית ההתמקדות. מפתחת תוכנית ללימודי התמקדות בבתי הספר היסודיים –ומלמדת בבתי ספר יסודי.

 

ההתמקדות /פוקוסינג ,תופסת עם הזמן מקום מכובד ברשימת הכלים הטיפוליים לחיבור בין גוף ונפש. התהליך המפתיע בפשטותו, מקנה למטפל כלי יעיל ועוצמתי. בסדרת מפגשים קצרה ,תילמדו כיצד למצוא את החיבור בין נושא ריגשי טעון אצל המטופל למחלה או הסימפטום הפיסי שלו. וכיצד לקדם זאת הלאה לריפוי משמעותי.

תאריך

שעות האירוע

מיקום

מזכרת בתיה

מחיר

1000 ש״ח לארבעה מפגשים (מחיר הרשמה מוקדמת)

אירועים נוספים

קורס עיסוי מקלות במבוק

שיטה ייחודית אשר מעניקה למטופל שילוב של עיסוי עוצמתי ועמוק ונעים. עיסוי מאפשר  שימוש במקלות כמו מערך. יתרונות השיטה חדירה לרקמות עמוקות תוך כדי גלגול,

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר