נמצאים בבידוד בבית? חשים חרדה,שעמום,חוסר אונים?

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

בזמנים מאתרים כאלה שאין חופש לצאת , להתאוורר , לפגוש חברים ומשפחה , אני מנסה ליצור לי את החופש  המנטלי שלי גם בחדר סגור .וגם לשמור על האנרגיות והכוחות הפיזיים שלי , באמצעות צמחים. אז למרות שאני לא מומחית לענייני מגיפות , רציתי לכתוב כמה דברים שאני מאמינה בהם ומיישמת לא בהכרח בתחום האוכל והחיזוק החיסוני .

יש אפליקציות מגניבות בטלפון שאני ממש אוהבת אז המלצתי פה על שתיים שאני משתמשת בהם ומאוד נהנית ומרגישה שזה תורם לי אז תקראו ותנסו אם בא לכם .

הנה 3 המלצות שלי ( מתוכן 2 המלצות על אפליקציות ):

אני ממליצה לנצל את הזמן הזה לחזק את הגוף ומערכת החיסון ולחדד את המוח. ולעשות reset למערכות שלכם ברמה הגופנית והרגשית.

איך עושים את זה?? – פשוט

  1. מורידים אפליקציה שנקראת HEADSPACE  (יש  trial version חינמית)האפליקציה הזאת היא בעצם סוג של מדיטציה מודרכת או קטעים של דמיון מודרך מה שחשוב זה שזה מתאים למתחילים. וגם אם אף פעם לא תפסתם את עצמכם כמישהו שיעשה מדיטציות , או שיתחבר / יודע לעשות מדיטציה , האפליקציה ידידותית , הכל מאוד ברור, אפשר לבחור במדיטציות קצרצרות של 2 דקות , 10 ,15 , ו20 דקות . ומי שמשלם על המנוי (כ 250 שח לשנה ) יכול גם לבחור במדיטציות לפי נושאים , עם מטרות כגון רוגע , השגת פוקוס לעמידה ביעדים , אכילה מודעת , וכולי. אז מורידים את האפליקציה ועושים באמצעותה 2 session של מדיטציה מודרכת כל יום. זה מרגיע, ממלא מצברים ומקרב אותנו לעצמנו. כמו כן, מחדד את המוח, המחשבה והזכרון, בקיצור לא רע בכלל.
  2. להכין כל יום חליטה של אסטרגלוס ג'ינג'ר ליקוריץ. ולשתות ממנה 2 כוסות ביום זוהי חליטה מחזקת מערכת העיכול מערכת הנשימה ומערכת חיסון והיא גם טעימה.
    •  אסטרגלוס – צמח מחזק צ'י ובעיקר צ'י של הריאות , מתאים גם לילדים ויש לו טעם עדין ונעים ,אנטי אלרגי ואנטי סרטני , משקם רקמות של הכבד ומוריד רמות סוכר. הוא מעלה ספירת תאי דם לבנים ומעלה את האנרגיה הכללית בגוף.
    • ליקוריץ – ממריץ , נוגד דלקת , עוזר לסירקולציה טובה של דם , מחזק רב מערכתי , מעולה לפתור דלקות גרון , ודלקות במערכת העיכול.
    • ג'ינג'ר – מחמם , מחזק , נוגד עויתות במערכת העיכול , נוגד דלקת , מכייח ומועיל לדלקות גרון ומעיים.
  3. זה זמן טוב לחזק שרירים ולהתחטב. באמצעות פעילות גופנית נשפר את הסירקולציה של הדם שלנו , ומלבד התרומה למראה שלנו נפיג מתחים. עלפי הרפואה הסינית, סטרס ומתי יוצרים תקיעות של הכבד, ותנועה מזרימה ומניעה את התקיעות. ממליצה על אפליקציה שנקראת 7 . ויש בה אימון של 7 דקות שאפשר לעשות בבית אפילו בחדר סגור , פעמיים ביום .ולמיטיבי לכת ואנשי הקרוספיט שבינינו – 5פעמים ברצף בשילוב מוסיקה חזקה EMOM.

 

בהצלחה!!!!

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
רוזמרין מגזין בריאות

צמיחה פוסט-טראומטית (PTG)

ההשלכות הפסיכופתולוגיות של חוויות טראומטיות היו נושא למחקר מתחילת מדע הרפואה. הניתוח המדעי-קליני בתחום הבריאות הנפש התמקדו בעיקר בהשלכות השליליות של אירועים טראומטיים. לאחרונה, התעניינות

קרא עוד »
אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר