הסיבה לכל הטלטלות שאנו חווים במיוחד בתקופה הזאת לקראת 2020.

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

תמונת מצב

 חווה בימים אלו עייפות? בלבול? משהו שונהרוצה לשתף אותך במה שקורה ממש עכשיו.. אנו נמצאים בתקופה בה כולנו עוברים תהליכים מואצים.  תקופת ״קו התפר״ בה ניתנת ומתחזקת בעבורנו אפשרות הבחירה.

הבחירה לבחור באור בחדש ולוותר על כל מה שאינו אור ישן.  הבחירה לקחת מאה אחוז אחריות על ההחלטה הזו שלנו. ולהיות ברורים ומוחלטים עם בחירה זו.

 כל אחד מרגיש וחווה את המצב אחרת. יש החשים בעייפות, תשישות, עומס רגשי, הצפהכאבים בגוף, חוסר ריכוז, לילות בלי שינה, מצבי רוח משתנים ועוד..  היופי הוא שכל אותן תחושות חווית שעולות רק מעידות על כך  שהינך במסלול המואץ והמוגבר ושהנשמה שלך לא מוותרת  ומכוונת אותך לחוות ולחיות את הטוב המוחלט במציאות הנוכחית.

 אז מה בעצם קורה..?

 ברמה הנשמתית, בחרנו להיולד בתקופת חיים זו וידענו שזהו גלגול מאתגרזהו גלגול בו ניתנת לנו האפשרות לעשות את המעבר, הקפיצה הקוונטית למימד החמישי ולחיות אותו כאן ועכשיו.

 מימד הוא גל תדר בו אנו חיים ומתנהלים ברמה התודעית, הפיזית, הרגשית והאנרגטית

 נולדנו לתוך המימד השלישי, מימד בעל תדר דחוס מימד בו מדחיסות האנרגיה נוצר ומתקיים חומרמימד דואלי של טוב ורע, אור וחושךז״א דרך הרע הבנו מהו טוב ודרך הטוב הבנו מהו רע.

 המימד החמישי הוא מימד בעל תדר מעודן קליל וגבוההוא מימד של טוב מוחלט מעל הטוב והרעמימד שכדי להתחבר ולהתמזג איתו עלנו לעדן ולזקק את התדר הפיזי שלנו. כלומר, לשחרר, להתמיר ולהמיר כל רגש, מחשבה, אמונה שאינה אור מהגוף/ים שלנוכל רגש, מחשבה, אמונה כזו שעולה מביאה ומהדהדת איתה  עוד אירועים וחוויות חיים נוספות מהתת מודע כשהכוונה היא לשחרר מהגוף הפיזי וגופי האור שלנו ההילהתת מודע את אותה מסה אנרגטית תודעתית ו/או רגשית שעד היום יצרה חסימה ותקיעות בחיינו.

 אז כן, אנו מתבקשים לעשות עבודה תודעתית, רגשית ואנרגטית עם עצמנו כי רק כך נוצר חיבור וסינכרון עם הנשמה ועם רצון הנשמה וכך הדרך מתחילה להיות ברורה יותר, פתוחה יותר ומאפשרת הרבה יותרההקלה, הרוגע והשלווה נכנסים לפעולה.

 בתקופה זו אנו מקבלים המון תמיכה מהעולם הרוחני מה שהופך את הדרך והתהליך למהירים ויעילים עוד יותר ומתוך זרימה וקלילות מתקיימת ומונכחת הגשמה במציאותאז אם הרגשת קצת ״לא משהו״ בתקופה האחרונה  מזמינה אותך לנשום ולהירגע 🙂

 רוצה לתת לך טיפ קטן לימים אלו ולתקופה הזו שמעלה ומציפה תחושות ודפוסים ישנים שמבקשים התמרה.

 אז מה עושים?

 *מנוסח בלשון נקבה , אך פונה לשני המינים.

 כל פעם שעולה תחושה אפילו קטנה שאינה אור ואהבה נסי לבודד אותה ולשאול אותה מה היא באה ללמד אותך ברמה הנשמתיתאו איך היא לטובתך?  קבלי את הלמידה באהבה, הביני אותה והתחייבי בפני עצמך שתעשי את המתבקש.

 לאחר מכן, מקדי את התחושה בגוף ואספי אותה לאזור הבטןכשהיא ממוקדת ואסופה הגדירי אותה במילה שתיים דמייני שאת מוציאה אותה מהגוף מאזור הבטן לתוך כדור של אור ומעלה אותה להדרכה להתמרהבמקומה בקשי את התחושה החיובית לה. הכניסי אותה לתוך הגוף ותני לה להתפזר ולהיטמע.

 עבדי בנפרד על הלמידהרשמי לך את בקשת הנשמהואם את צריכה עזרה אני כאן.

 במידה ויש בסביבתך אנשים שמסר זה יכול להתאים ולהועיל להם,אשמח ואודה שתשתפי אותם.

 באהבה 

קרן ברוכיאל

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
רוזמרין מגזין בריאות

צמיחה פוסט-טראומטית (PTG)

ההשלכות הפסיכופתולוגיות של חוויות טראומטיות היו נושא למחקר מתחילת מדע הרפואה. הניתוח המדעי-קליני בתחום הבריאות הנפש התמקדו בעיקר בהשלכות השליליות של אירועים טראומטיים. לאחרונה, התעניינות

קרא עוד »
אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר