שיטת מיקוד שחייבים ליישם בשביל להתחיל לעבוד עם המטופלים שאתם הכי רוצים

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

אחרי הלימודים אנחנו יוצאים נמרצים ורעננים לעולם התעסוקה ורוצים לעזור לכמה שיותר מטופלים. בהתחלה כל מטופל חדש שמגיע מרגש אותנו ואנו שמחים לקבל אותו לקליניקה. העיקר שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים. ואז כשהקליניקה מתחילה להתמלא, אנו מגלים שיש מטופלים כאלה שרק לראות את השם שלהם מופיע בלו"ז הטיפולים מכווץ לנו את הבטן. אתם יכולים להירגע, זה לא אומר שמשהו לא בסדר אצלכם, זה קורה לכולנו.

במאמר הזה נציג שיטה שתעזור לכם לסנן את המטופלים שאתם לא רוצים ואיך להכניס לקליניקה רק לקוחות מתאימים עבורכם. את הסינון תוכלו לעשות אפילו בטלפון ככה שתחסכו הרבה זמן על פגישות סרק ותוכלו להתמקד בלעזור למטופלים . ברגע שתשלטו בתהליך הסינון יגיעו לקליניקה שלכם רק מטופלים אידיאלים. כאלה שכייף לכם לטפל בהם והם מצדם יהיו מרוצים וייהנו לשלם לכם על העזרה שאתם מעניקים.

אז ישר ולעניין, זהו התהליך שאתם צריכים לעשות עם כל פניה חדשה:

צורך

דבר ראשון שנרצה לבדוק הוא אם ללקוח שלכם יש כאב כל שהוא. הכוונה בכאב היא לא רק פיזית אלא של צורך. לדוגמא מטופל שסובל מבעיות עור איננו סובל מכאב פיזי אבל בהחלט יש לו "כאב" של בעיית העור ולכן הצורך שלו הוא למצוא מטפל שיוכל לטפל בבעיית העור. לעיתים לקוחות פונים אלינו בשביל להימנע מהכאב ויגיעו לטיפולים מונעים. וזה גם בסדר כמובן.

במידה ואין ללקוח כאב כל שהוא לא נוכל לעזור לו ולכן אנחנו חייבים קודם כל לוודא שיש לו כאב.

כאן ועכשיו

האם הלקוח צריך עזרה עכשיו? במידה והוא יכול לסבול את הבעיה עוד כמה חודשים הוא לא יהיה מטופל טוב וכניראה גם לא ישתף פעולה עם הטיפול ו"שיעורי הבית" שתתנו לו. אתם בטח מכירים לפחות מישהו אחד שסובל מכאבי גב ועד שהוא לא מגיע למצב שהוא כבר לא יכול לקום מהמיטה הוא לא יחפש בכלל מטפל שיעזור לו. לכן נרצה לוודא שהמטופל שלנו צריך את העזרה שלנו בדחיפות.

במידה ולמטופל אין דחיפות לטפל בכאב יהיה לנו מאוד קשה לעזור לו.

התאמה

מגיע אליכם מטופל עם כאב ודחיפות, אתם אחרי סידרת הטיפולים השניה ועדיין לא הצלחתם אפילו להקל עליו. הלקוח מאוכזב, בכל זאת הוציא סכום כסף וזמן יקר ומצד שני אתם מרגישים חסרי ביטחון כבעלי מקצוע. עד כמה שקשה לשמוע את זה, יכול להיות שאתם לא המטפל הנכון עבורו. ניתן למנוע את זה! זו הסיבה שחשוב לבדוק כבר בשיחת טלפון הראשונה את ההתאמה שלכם ללקוח. האם אתם בעלי יכולת לטפל בבעיה? אולי הבעיה בכלל יושבת על עניין רגשי ולכן כדאי להפנות אותו לאיש מקצוע מתאים?

במידה ואנחנו לא מזהים התאמה בינינו לבין המטופל לא נוכל לעזור לו.

סיכום

שיטת הסינון עוזרת לנו בתור בעלי מקצוע לעבוד רק עם מטופלים נכונים עבורנו ועבורם. זו לא בושה להגיד שאנחנו לא יכולים לטפל בכולם.  להיפך ככה נוכל להתמקד בטיפול מקצועי יותר והעבודה היום יומית שלנו תהיה נעימה ומהנה יותר.

כבר בשיחת הסינון הראשונה ננסה להבין מהלקוח אם יש לו כאב, האם הוא צריך עזרה עכשיו והאם אנחנו המטפלים הנכונים עבורו.

כשנסנן מטופלים על פי הקריטריונים האלה נוכל לעבוד רק עם מטופלים נכונים עבורנו. העבודה שלנו תהיה תואמת לעולם הערכים שאנחנו מעוניינים לחיות על פיו. נהנה יותר, נהיה מקצועיים ונרגיש תחושת סיפוק מהמקצוע שבחרנו.

רוצים לעבוד רק עם לקוחות שמתאימים לכם ולעסק שלכם?  קבלו ממני  שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות של 90 דקות. בפגישה אראה לכם איך למצוא את הלקוחות האידיאלים שלכם שישלמו יותר ויחזרו אליכם שוב ושוב.

הירשמו בטופס ואחזור אליכם תוך 24 שעות:

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
רוזמרין מגזין בריאות

צמיחה פוסט-טראומטית (PTG)

ההשלכות הפסיכופתולוגיות של חוויות טראומטיות היו נושא למחקר מתחילת מדע הרפואה. הניתוח המדעי-קליני בתחום הבריאות הנפש התמקדו בעיקר בהשלכות השליליות של אירועים טראומטיים. לאחרונה, התעניינות

קרא עוד »
אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר