איך רועי בנה קליניקה עם לקוחות קבועים ותוך כדי הוריד את עלויות השיווק

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

להביא לקוחות חדשים לעסק זה טוב ויפה אבל איך אפשר לגרום להם להגיע בדיוק בקצב ובכמות שאנחנו צריכים ורוצים. בעיה נוספת בלהביא לקוחות חדשים לעסק היא העלות. תחשבו כמה עולה לכם להביא לקוח חדש לקליניקה שלכם. עכשיו  תכפילו את במספר הלקוחות שאתם רוצים בחודש ותקבלו את עלויות השיווק הנדרשים מכם. האם מסוגלים לשלם כל כך הרבה חודש אחרי חודש?

רועי (שם בדוי) הגיע אלי לפגישת ייעוץ וסיפר שהוא ממלא את הקליניקה שלו "בלי בעיה". כששאלתי אותו מה זה אומר בדיוק הוא סיפר שיש לו כמה ערוצי שיווק שונים שבהם הוא משקיע סכום כסף מידי חודש ובזכות זה פונים אליו מספיק לקוחות. כשהורדנו את המספרים בצורה מסודרת לדף נייר וסכמנו את עלויות השיווק שלו מול הרווחיות שלו רועי גילה שבפועל הוא מרוויח הרבה פחות ממה שחשב ובמקרה הטוב הוא מכסה את עלויות השיווק שלו. רועי היה מופתע במיוחד והרגיש שהוא שיקר לעצמו בחודשים האחרונים בזמן שחשב שהוא פיצח את השיטה להבאת לקוחות משלמים לקליניקה.

מתחת לתחשיב שעשינו ציירתי לרועי גרף כזה:

והסברתי לו ששיווק נכון צריך לעבוד כמו בגרף. ההוצאה על השיווק (הקו הכחול) בהתחלה גבוהה. אנחנו רוצים לפעול בכל הכח ובמספר ערוצי שיווק שונים בשביל להביא לקוחות חדשים לקליניקה. וכמו שאתם רואים הלקוחות (בקו הכתום) תחילים להגיע אחד אחרי השני עם גדילה קבועה כמעט מידי חודש. מהצד השני, לאט לאט אנחנו מורידים את עלויות השיווק ושומרים על גדילה עקבית במספר הלקוחות שמגיע מידי חודש לקליניקה בנוסף ללקוחות חדשים שמגיעים בעקבות פעולות השיווק שלנו.

רועי, שהבין כמה דברים בשיווק שאל אותי למה הקו הכחול נשאר על רמה של 4 ולא יורד יותר למטה. וזה, הסברתי לו, בגלל שפעולות שיווק תמיד צריך לעשות. העניין הוא שההשקעה של העסק בשיווק פוחתת ולכן הרווחיות גדלה עם אותו מספר לקוחות וגדילה קבועה.

כשרועי חייך, הבנתי שנפל לו האסימון.

להביא לקוח חדש הרבה יותר יקר מלשמר לקוח קיים.

כשסיימנו את תהליך הליווי רועי הגיע אלי עם המספרים העדכניים לגבי עלויות השיווק שלו. כששאלתי אותו אם היום חושב שהוא מרוויח מהקליניקה הוא הראה לי שאכן זה המצב והוא שוקל חודש הבא להוריד אפילו יותר את ההשקעה שלו בשיווק.

אם גם אתם רוצים לבנות קליניקה רווחית כמו רועי, אני מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות של 90 דקות בה אראה לכם איך גם אתם יכולים להרוויח.

השאירו פרטים בטופס פה למטה ואחזור אליכם תוך 24 שעות לתיאום פגישה.

 

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
רוזמרין מגזין בריאות

צמיחה פוסט-טראומטית (PTG)

ההשלכות הפסיכופתולוגיות של חוויות טראומטיות היו נושא למחקר מתחילת מדע הרפואה. הניתוח המדעי-קליני בתחום הבריאות הנפש התמקדו בעיקר בהשלכות השליליות של אירועים טראומטיים. לאחרונה, התעניינות

קרא עוד »
אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר