שבעה צמחים שיעזרו לכם להתגבר בקלות על מחלות חורף

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

מי מאיתנו לא חווה את נחת זרוען של מחלות החורף, זה אחד הדברים הכי מבאסים, להיות מותש/ת במיטה להיות מנוטרל/ת ולסבול. אני ממליצה להחזיק בבית צמחים שיעזרו להתמודד עם מחלות החורף להקל על הסימפטומים ולקצר משמעותית את משך המחלה.

  1.  שמן אורגנו– שמן אורגנו פראי , הינו שמן אנטי בקטריאלי אנטי ויראלי ואנטי ספטי , הוא מחטא כל פתוגן שנקרה בדרכו. מעולה להשתמש בו לחיסול דלקת בגרון וחיסול כל שפעת. מומלץ להשתמש בפרוביוטיקה לאחר תום הטיפול בשמן הזה על מנת להחזיר את "החיידקים הטובים" למעיים.
  2. שום ובצל– על פי הרפואה הסינית , ירקות לבנים מחזקים את הריאות, והחריפות שבהם נחשבת לחריפות פותחת , הכוונה שהחריפות פותחת את הפתחים, האף , הסינוסים , מפנה את הגודש ועוד. כמו כן, ידוע ששום ובצל הינם מחטאים ואנטי בקטריאליים, ולכן מתאימים מאוד לשימוש בזמן שחולים.
  3. אסטרגלוס – זהו אחד הצמחים החביבים עלי ביותר, צמח מחזק , מעלה רמות אנרגיה, משפעל את מערכת החיסון , מומלץ מאוד לילדים , וגם לחיזוק נשים אחרי לידה. מצויין גם לטיפול וגם למניעת מחלות חורף. נמצא בשימוש נרחב בפורמולות סיניות מאות שנים.
  4. אכיניצאה– אכיניצאה מפנה גודש , מנקזת את מערכת הלימפה, ובעיקר עוזרת לקצר ימי מחלה מקדמת החלמה מהירה יותר על ידי כך שהיא מחטאה ונלחמת בזיהומים משקמת את רירית מערכת הנשימה.
  5. סמבוק– זהו צמח שמאוד עוזר לשיעול וטיפול ומניעה של לזיהומים בדרכי הנשימה פרחי הסמבוק עוזרים לכיוח ליחה , ולחלוח מערכת הנשימה ולשיכוך השיעול.
  6. טימין – עיקר הפעולה שלו היא ייבוש של כל הפרשות היתר הנוצרות כשחולים: נזלת , ליחה , סינוסים, אף סתום וכו.
  7. ליקוריץ – צמח נוגד דלקת, מחטא, פועל מצוין על הגרון , עוזר לרפא דלקת גרון , הוא מצוין גם לדלקות במערכת העיכול. הסינים משלבים אותו בהרבה מאוד פורמולות צמחים בגלל פעילותו המחזקת והרב מערכתית.

הכי טוב להתחיל לקחת צמחים מיד כשאתם מרגישים שחליתם, ולא לחכות , כדי לחסל את הבעיה לפני שהיא מתחילה להתפתח ולהתעצם מאחר ואז יהיה קשה יותר להלחם בזיהום /בשפעת

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
חורף
אורח חיים בריא
אירית ברקן

צמחי מרפא לחורף

החורף והגשם לא ממש הגיעו אבל מי שמתייצב ממש בזמן הן מחלות החורף –  הוירוסים והשפעת. כאן המקום להזכיר לכן/ם שיש פתרונות מצויינים לטיפול במחלות חורף ברפואת

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר