latipul

לשדרג את הכלים הטיפוליים שלכם

שתף אותנו עם חברים

שיתוף ב facebook

מאת:

כמעט כל העוסקים בתחומים הקשורים לטיפול, הדרכה או הוראה, מוצאים את עצמם מחפשים מידע, מתודות או כלים שיעשירו ויגוונו את הטיפול שהם מציעים. לפעמים אנחנו זקוקים לכלי נוסף, שיהיה זמין עבורנו בעבודה עם תלמידים או מטופלים, כשהעבודה הרגילה קצת פחות זורמת איתם ושם אנחנו קצת נתקעים.

היופי בעבודה עם כלים טיפוליים חדשים ומגוונים, זאת האפשרות שניתנת לנו לגעת במקומות שקצת יותר קשה להגיע אליהם בטיפול השוטף, על מנת לחשוף את מה שנמצא מתחת לפני השטח. היות ויש לא מעט כלים טיפוליים שקיימים כיום בשוק, אנחנו צריכים לדעת לברור את האיכותיים והייחודיים ביותר מתוך אינספור אפשרויות, על מנת לקבל ערך מוסף. כך מתאפשר לנו להחליף ידע יקר ערך בין אנשי מקצוע שונים ולייצר שיתופי פעולה חדשים, שבסופו שדבר יעשו רק טוב לכולם.

בית למטפלים

טיפול הפך עם השנים למושג הרבה יותר רחב וזה כמובן מבורך, כך שאם בעבר מי שחיפש טיפול נפשי או ריגשי לרוב הגיעו לפסיכולוג, היום היריעה הטיפולית הרבה יותר רחבה. כמו שהטיפולים היום מגוונים, גם המטפלים מגיעים מגישות טיפוליות שונות ועושים שימוש בארגז כלים שייחודי להם.

הקמנו את אתר La Tipul מתוך רצון להקים בית לאנשי מקצוע שונים, שיספק להם כלים טיפוליים מגוונים במקום אחד וכיום קיימים באתר כלי עזר המשמשים לטיפול במגע, טיפול פסיכולוגי ורגשי, אימון, הנחיית קבוצות, סדנאות ועוד.אתר La Tipul לא פונה רק לעוסקים בתחום הטיפולי וגם אנשי הוראה וחינוך, מתאמנים באומניות לחימה, ספורטאים ואלו שרוצים לטפל בעצמם, יוכלו לקבל בו מענה.

מה תוכלו למצוא באתר La Tipul?

האתר משמש הן כמאגר מידע והן כחנות אינטרנטית.

חנות אינטרנטית – חנות המאגדת בתוכה כלים ועזרים טיפוליים, אותם פיתחו מטפלים במסגרת העבודה שלהם, על מנת להרחיב את אפשרויות הטיפול השונות. נכון לעכשיו תוכלו למצוא בחנות קלפים טיפוליים מסוגים שונים, כמו 'קלפי ארכיטיפ' המבוססים על ארכיטיפים יונגיאניים, 'קלפי פנימהות' בהשראת פרחי באך או 'קלפי דרך היד' המיועדים להתבוננות פנימית. בנוסף תוכלו למצוא בה עזרי טיפול ואימון, כמו סרגל טאי צ'יי או כרית חימום המותאמת לכתפיים והצוואר.

מאגר מידע – מאגר מידע המאגד בתוכו מאמרים מקצועיים, הכתובים בידי אנשי מקצוע מתחומים טיפוליים שונים ונועדו להעשיר את עולמם של קולגות המגיעים מאסכולות אחרות.

האישה שמאחורי La Tipul

שמי דנית דרורי, אני מטפלת בתחום הפסיכותרפיה הגופנית משנת 2012 וקיבלתי את הכשרתי במכללת 'רידמן'. הקמתי את האתר מתוך צורך שעלה לי ולעמיתי למקצוע, אשר כמוני משתמשים בכלים שונים במסגרת הטיפולים שהם מעניקים למטופלים שלהם. האתר שואף לחבר בין מטפלים אשר מפתחים כלים או מוצרי עזר טיפוליים, לבין אנשי מקצוע או אנשים פרטיים שיכולים להיעזר במוצר שהם פיתחו.

אנחנו מזמינים מטפלים, מאמנים, מדריכים, מורים ואנשי מקצוע שונים שרוצים לשתף איתנו פעולה, למכור את המוצרים באתר או פשוט להכיר אותנו, להיכנס לאתר ולהיות איתנו בקשר.

מחכים לפגוש אתכם באתר

דנית וצוות La Tipul

la tipul

רוצים לשתף איתנו פעולה? היכנסו

על המחבר:

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
רוזמרין מגזין בריאות

צמיחה פוסט-טראומטית (PTG)

ההשלכות הפסיכופתולוגיות של חוויות טראומטיות היו נושא למחקר מתחילת מדע הרפואה. הניתוח המדעי-קליני בתחום הבריאות הנפש התמקדו בעיקר בהשלכות השליליות של אירועים טראומטיים. לאחרונה, התעניינות

קרא עוד »
אורח חיים בריא
אירית ברקן

3 מאכלים בריאים שכדאי לוותר

3 המאכלים ♦️הבריאים♦️ שכדאי שתפסיקו לאכול !!! ♦️דייסת שיבולת שועל – קוואקר – דייסת שיבולת שועל נחשבה פעם למזון בריאות משהו בריא ומזין שהמליצו לסבתא

קרא עוד »
מוזמנים לטעום ולעקוב לקראת הריטריט הבא
הצטרפות לצוות ניהול המגזין

תפריט נגישות

הצטרפו לניוזלטר ולמדו לחיות חיים בריאים יותר